רשתות חברתיות – זירת המסחר באינטרנט
אתם קמים בבוקר לשגרת הצחצוח ושטיפת הפנים, אבל בין לבין כבר העברתם מבט חצי חטוף – חצי מעמיק על הפייסבוק, וואי-נט או כל רשת חברתית המועדפת עליכם.
העידן החדש יצר פלטפורמות אדירות לשיווק בכל רגע נתון, מהרגע בו אנו פוקחים עיניים ועד לכניסה למיטה בסוף היום.
רשתות חברתיות – כולם כבר שם!!! ואתם?
היום אין אדם שלא מחפשים אותו בגוגל – לקוחות פוטנציאלים, משקיעים, מעסיקים.
מה הם רואים עלינו?
להיות ברשת חברתית זה לא רק ברגע שנזכרים שצריך להגדיל מכירות ואז מתעוררים – זה לא עובד ככה!
צריך לבנות מיתוג נכון – מיתוג זה כמו זרעים שזורעים ומטפחים ומגדלים את השתילים לאורך השנים ורק בטווח הבינוני הארוך קוצרים את הפירות ומקבלים את התשואה על ההשקעה.
אפשר להתייחס לזה לדוגמא כמו לתעודת ביטוח רכב, אנחנו רוכשים תעודת ביטוח כשאנחנו קונים את הרכב ולא אחרי שיש לנו תאונה.
ברשתות חברתיות צריך להשקיע ולטפח.
רשתות חברתיות מגדילות את התנועה לאתר שלנו. שבו אנו מוכרים את עצמנו בצורה מקצועית ונכונה.
ברשתות חברתיות אנחנו מפתים את הלקוח להמשיך להתעניין בשירות שלנו, במוצרים שלנו.
מה שדחוף או מה שחשוב?
מה שדחוף זה מה שייתן לנו את התוצאות להיום.
מה שחשוב זה מה שיבנה אותנו וייתן לנו את התוצאות לטווח הארוך ויבנה אותנו לעתיד.
רוב האנשים בוחרים לעשות את הדברים שדחופים, אבל לא מפנים את הדברים שחשובים לנו בעצם.
בעידן המדיה החברתית יש דיאלוג עם הלקוח. בעבר הקהל הקשיב דרך רדיו, עיתונות, פרסומות… ולא היה פידבק חזרה.
היום אנחנו מוציאים הודעה ומקבלים תגובות חזרה. לא רק אנחנו אלא גם הקהל שלנו בינו לבין עצמו. אם פעם אנחנו הכרנו את הלקוחות שלנו. הלקוחות שלנו מכירים אחד את השני. הם מכירים אותנו יותר טוב מאשר אנחנו מכירים את עצמנו.
בזכות הרשתות החברתיות קל לנו להגיע למקומות שלא הצלחנו להגיע בעבר.
כיזמים אנחנו מחפשים הזדמנויות לייצר לידים ולהפוך אותם למכירות וזאת המטרה של מדיה חברתית.