מיתוג מסעדה / מיתוג קייטרינג / מיתוג מוצר חדש …
מותג מצליח נמצא ברשימת ההעדפות של קהל גדול מאוד של אנשים שבחר בו כמועדף עליו.
כיום מסעדות מותג הפכו לאופציית בילוי מועדפת, כשמסעדה היא מותג זכיר מותג עם קונטציות חיוביות, הקהל שלה יודע לזהות כבר מהשם את ה"לוק אנד פיל" שלה. אנשים אוהבים להיות חלק ממשהו שיש לו משמעות ושאומר עליהם משהו.
מיתוג מסעדות לא נקבע ע"י תמחור מנות אלא בעיקרו מיתוג מסעדה נקבע על ידי היכולת של המקום ליצור אווירה החל מהשם של המקום, הלוגו, האריזה, התפריט, העיצוב – יצירת השפה הגרפית משהו שיזהו ויזדהו איתו ונכון הדבר למסעדות מכל סוג מהפשוטות ועד המסעדות היוקרתיות.
רק מקוריות ותעוזה עשויות לגרום להגשמתו של החלום הרטוב של כל בעל/ת עסק.
לחשוב על משהו שאיש לא חשב עליו קודם – ליצור באזז מרקטינג.
אותו באזז, שיהפוך ל"שיחת העיר" וימריא אל השחקים לגרום לצרכן לרוץ ולספר לחבריהם ולמכריהם, בגאווה ובהתלהבות על מקום חדש שנפתח ולייצר בכך תגובת שרשרת, ממש כמו בהתפוצצות גרעינית.
אותו באזז, שיהפוך ל"שיחת העיר" וימריא אל השחקים לגרום לצרכן לרוץ ולספר לחבריהם ולמכריהם, בגאווה ובהתלהבות על מקום חדש שנפתח ולייצר בכך תגובת שרשרת, ממש כמו בהתפוצצות גרעינית.
באזז נוצר רק כאשר יוצאים מהמשבצת. WOW
יש לבנות לקהל הרחב חוויה – יש לנו במוח חלק רגשי וחלק שכלתני.
כשמרפסמים צריך להכניס ערכים והרבה רגש, והמיזוג בין שניהם הוא מה שיעשה את העבודה.
מסר מצד אחד וחוויה מצד שני. לפתוח עם חוויה גדולה ולסיים עם חוויה גדולה.
אף אחד לא הולך למסעדה בגלל פרסום של כמה עולה סטייק.
מותג חדש, מסעדה חדשה:
כאשר הלקוח בוחר מסעדה, הוא פונה לבחירות אסוציאציות שונות, הנמצאות בתודעתו, ושאותן הוא מייחס למסעדה.
כאשר הלקוח בוחר מסעדה, הוא פונה לבחירות אסוציאציות שונות, הנמצאות בתודעתו, ושאותן הוא מייחס למסעדה.
הלקוח של ימינו הוא לקוח מאתגר ומורכב. מצד אחד הוא פתוח לנסות מסעדות חדשות ומחפש את החדשנות והרגשנות.
מצד שני נאמנותו מוטלת בספק, הוא יחליף בקלות מותג אחד באחר,
הסועד ייחס ערך רב לנוחות, ובעיקר, דורש שיתייחסו אליו יפה ובכבוד.
מיתוג מסעדה בא ליצור כעין מטריה המחזקת את התחושה והערך המוסף והמבודל אצל הלקוח.
הסועד ייחס ערך רב לנוחות, ובעיקר, דורש שיתייחסו אליו יפה ובכבוד.
מיתוג מסעדה בא ליצור כעין מטריה המחזקת את התחושה והערך המוסף והמבודל אצל הלקוח.